2.4
Labirintoak Jarduera denbora: Ikasleek behar dutena
Sarrera
Aurrezagutzak
Komeniko litzateke jarduera hau egin aurretik Pentsaera Konputazionala landu izana. Horrela, programazioaren eta Pentsaera Konputazionalaren artean dagoen arremana ikusi ahal izango dute.
Bestalde, dado-lasterketan aritu izana ere komeni da bertan azaldu baitira programazioaren oinarri diren kontzeptuak, agindu-sekuentzia, begiztak eta baldintzak.
Helburuak
- Besteek egindako programak ulertzea.
- Programa txikiak garatzea.
Laburpena
Jarduera honetan, ikasleek lehen programak egin ditzaten, laberinto batzuk ebatzi nahi dira. Laberinto hauetan helburua loreetara iristea da.
Materialak eta Antolakuntza
Materialak
- Labirinto-zerrenda
- Programatzeko piezen azalpenak (Berriak) (Zaharrak)
- Erronken zerrenda (Pieza berriekin) (Pieza zaharrekin)
- Norantza erakusten duen edozein fitxa.
- Ebazpen laburrenak. (Kontuz: piezen koloreak desberdinak izan daitezke.)
- Programatzeko blokeak inprimatzeko.
Jarraibideak
1. Jarduera: Labirintoak
Orain badakigu zein agindu erabil ditzakegun. Goazen bada, bide horiak jarraitzera loreetara iritsi arte.
- Egin lehenengo erronka guztion artean.
- Lagundu ikasleei hurrengo erronketan arazoak dituztenean. Erronka bakoitzean agertzen da zein den labirintoa eta zeintzuk diren erabil daitezkeen piezak.
Argibideak
- Kontuan izan labirinto bakoitza erronka bat baino gehiagotan erabil daitekeela.
- Talde bakoitzari utzi bere erritmoa eramaten, baina abisatu bukaeran konputagailuarekin aritu ahal izango dutela. Horrela, agian gehiago saiatuko dira.
Jarduera hau, honako lizentzia duen: Creative Commons Lizentzia (CC BY-NC-SA 4.0) Code.org web-gunetik hartutako jarduera batzuetan dago oinarrituta,
Hauek dira proiektua aurrera bultzatzen
duten erakundeak