Ikasleak Praktiketan

2018-2019

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Jon Ayuso Hernandez

«Jolasmatika proiektua aurkeztu zidaten momentuan aukera oso ona iruditu zitzaidan gure atzetik datozen gazteei dudak, kezkak etab. argitzeko eta gehien bat informatikaren beste ikuspuntu bat eskaintzeko.
Niri pertsonalki esperientzia oso ona iruditu zitzaidan, horregatik aurten errepikatzea erabaki dut.»

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Markel Azpeitia Loiti

I am text block.

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Maialen Berasategi Etxeberria

I am text block.

Informatikan Ingeniaritzako Gradua
Irakasleen Prestakuntza Masterra

Adriana Carcedo Martín



«JolasMATIKAn parte hartzea esperientzia polita izan da, proiektua interesgarria eta berritzailea delako. Izan ere, informatikari adin txikitatik eman beharreko garrantzia ematen dio. Ikastetxe gehienetan, ez da informatikaren oinarrizko kontzeptuetan sakontzen, ordenagailuak erabiltzen irakasten da, eta, gaur egun, ezinbestekoa da konputagailuen atzean dagoena ulertzea. Hortaz, JolasMATIKAk egiten duen lana beharrezkoa iruditzen zait. Gainera, jolasetan oinarritzen da, eta ikasleen adina kontuan hartuta, egokia dela pentsatzen dut. Ikasleen rol aldaketa ere interesgarria da, horrela, ikasleen autonomia bultzatzen delako.
Bestalde, proiektuak zenbait unitate didaktiko garatzeko aukera eman dit, baina, batez ere, nire Master Amaierako Lana egiteko aukera.»

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Iker Lara Quintana

I am text block.

content manager

Ane Odriozola Olalde

«JolasMATIKA proiektuan parte hartuz, irakaskuntzaren munduan lehenengo pausoak emateko aukera izan dut; informatikaren oinarriak bigarren, eta ondoren, lehen hezkuntzara transmitituz. Hori guztia, jolas dibertigarrien bidez burutzen da, talde txikietan parte-hartzea  sustatuz. Bestalde, informatika fakultateko maila desberdinetako
ikasle eta irakasleekin elkarlanean aritzeko aukera eman dit. Beraz, 2018-2019 ikasturteko esperientzia erabat aberasgarria iruditu zitzaidanez, aurten ere errepikatzea erabaki dut eta ikasle guztiak animatzen ditut probatzera.»

Informatikan Ingeniaritzako Gradua
Irakasleen Prestakuntza Masterra

Julen Pérez Cortés Bacaicoa

«Nire kasuan, JolasMATIKA proiektuak Ingeniaritza Informatikoa eta irakaskuntzako masterreko ezagutza desberdinak uztartzeko aukera eskaini dit. Proiektu hau, Informatikaren ezagutza zabaltzeko ezinbestekoa dela uste dut, hots, Informatika txikitatik txertatzen joateko ahalegin bikaina. Proiektu honekin, gaur egungo gizartean sortutako Informatikaren inguruko pertzepzio okerrak hautsi daitezkeela uste dut, LHko eta DBHko ikasle eta irakasleek Informatika benetan nolakoa den ikas dezaten edo ideia bat izan dezaten, behintzat. Gaur egungo hezkuntza-sistemak Informatikaren irakaskuntzan hutsune nabarmen asko
daudela erakusten du. Arazo horri aurre egiteko eta Informatika era egoki batean ulertzeko, JolasMATIKA proiektua bide egokia da.»

2017-2018

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Manex Darceles Garai

I am text block.

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Veselin Solenkov Radoslavov

«JolasMATIKA proiektuan parte hartzeagatik horain irakaslearen rola hobeto ulertzen dot eta ikasle bezala hobetzea eragin dit hori. Tolosako Samaniego ikastolan klasea ematea asko gustatu zidan, ikaslek hasieran ez zekiten asko erakusten hari giñen informatika oinarrei buruz, baina asteak pasata ikasi duten dena ikustea oso polita zen. Asko ikasi zuten gurekin eta hori asko posten nau. «

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Mikele Zurutuza Renon

«Oso aberasgarria da informatikako oinarriak irakatsi eta ondo transmititzen direla ikustea. Hein handi batean, haurrei eskainitako aukerak inbidia eman zidan. Izan ere, nik ez nuen adin horrekin informatikari zein programazioari buruzko irakasgairik izan. Haurren interesa, bereziki, neskena, nik pertsonalki positiboki baloratutako zerbait da, behingoagatik estereotipoak hautsi daitezkeen seinale baita.»

Lehen Hezkuntzako Gradua
Pedagogiako Gradua

Amaia Costa Estala

«JolasMATIKA proiektuarekin izandako esperientzia nire Pedagogiako azken ikasturtean hasi zen, 2018.urtean alegia. Izan ere, nire gradu amaierako lana egiteko Unibertsitateko irakasle batekin kontaktuan jarri nintzen eta honek, proiektu honen ebaluazioa egiteko aukera luzatu zidan. Erronka polita iruditu zitzaidan, alde batetik, ebaluazio prozesuak atsegin ditudalako eta bestetik lehenago buruturiko Magisteritzako ikasketekin uztartu ahal izango nuelako. Beraz, horrela hasi nintzen bertako kideekin elkartzen eta proiektua ezagutzen. Esperientzia oso polita izan zen, irakaskuntza metodologia berri bat akzioan ikusteko aukera izan bainuen eta aldi berean, nik ere matematika nahiz informatika, niretzat hain urrun zeuden bi munduetatik, ikasteko aukera ere bai. Guzti hau, Tolosako Samaniego ikastolan burutu genuen, bertan lehen hezkuntzako geletan egon ginen. Saioak, DBHko ikasleek ematen zizkieten, beraiek informatikako klaseetan prestatzen zituzten eta beraien ikaskide gazteagoei erakusten zieten. Horrela, adin-arteko irakas-ikaskuntza prozesu bat aurrera eramanez. Nire eginkizunak, saioak nola burutzen ziren behatu, helburuak betetzen ziren aztertu nahiz unitate didaktikoen erredakzioa izan ziren.»

2016-2017

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Iñaki Landa Sainz

I am text block.

Informatikan Ingeniaritzako Gradua

Arkaitz Legarra Ibarguren

I am text block.

Cerrar menú