JolasMATIKA
Unitate Didaktikoak
Pentsaera Konputazionala
Problemak Ebazteko Metodoa
Datuen tratamenduan oinarrituz Jarduerak:- Istorioa
- Lemunak
- Zonbiak
Algoritmoak eta Programazioa
Konputagailuen Lana
Agindu sekuentzia esanahia eman Jarduerak:- Istorioa
- Galdutako karta
- Magia jolasa
- Dado-lasterketa
- Labirintoak
Konputagailuen Funtzionamendua
Konputagailuaren barrenak
Barne osagaien funtzioakJarduerak:
- Istorioa
- Sun jolasa
Adierazpide Bitarra
Konputagailuen Lengoaia
0 eta 1 zenbakiekin segidak Jarduerak:- Magia jolasa
- Esku batez 31 kontatu
- 4koak karta jolasa
- Idudiak
- Mezu ezkutuak
- Moon jolasa
Hauek dira proiektua aurrera bultzatzen duten
erakundeak
