JolasMATIKA

Unitate Didaktikoak

Pentsaera Konputazionala

Problemak Ebazteko Metodoa

Datuen tratamenduan oinarrituz

Jarduerak:
  • Istorioa
  • Lemunak
  • Zonbiak

Algoritmoak eta Programazioa

Konputagailuen Lana

Agindu sekuentzia esanahia eman

Jarduerak:
  • Istorioa
  • Galdutako karta
  • Magia jolasa
  • Dado-lasterketa
  • Labirintoak

Konputagailuen Funtzionamendua

Konputagailuaren barrenak

Barne osagaien funtzioak

Jarduerak:
  • Istorioa
  • Sun jolasa

Adierazpide Bitarra

Konputagailuen Lengoaia

0 eta 1 zenbakiekin segidak

Jarduerak:
  • Magia jolasa
  • Esku batez 31 kontatu
  • 4koak karta jolasa
  • Idudiak
  • Mezu ezkutuak
  • Moon jolasa
Cerrar menĂº